Článek
Nová vědomostní soutěž se tak stala nejsledovanějším televizním pořadem sobotního večera ve všech hlavních cílových skupinách. První díl si na Nově nenechalo ujít 35,09 % diváků v cílové skupině u TV obrazovek.
V širší cílově skupině 4+ pořad sledovalo 1 225 000 diváků. S největším ohlasem se pak Superlov setkal u mužů ve věku 15–24 let, (share 60,03 %).
„Divácký úspěch je pro tvůrce vždy veliká odměna a my se teď radujeme jako malé děti. S výročním Českým lvem za zády jsme v takový úspěch ani nedoufali,“ shrnuje Veronika Mikysková, kreativní producentka.
A jen pro pořádek. Slavnostní předávání Českých lvů si podle serveru Mediaguru.cz pustilo v sobotu celkem 688 tisíc diváků.
Úspěch i v neděli
Nova ovšem zabodovala oproti konkurenci i v neděli. První díl druhé série kriminálního seriálu Odznak Vysočina byl nejsledovanějším pořadem po 20. hodině večerní ve všech hlavních cílových skupinách.
Premiérová epizoda nedělní detektivky s názvem Nebojsa nalákala k televizním obrazovkám 27,37 % diváků v cílové skupině 15-54 u TV.
Celkem se na seriál z prostředí krásné Vysočiny dívalo 1 145 000 diváků širší věkové skupiny 4+. Diváci se mohou celkem těšit na osm nových dílů.
Film režiséra Radka Bajgara Kurz manželské touhy, který vysílala v obdobném nedělním čase ČT, si podle serveru Mediaguru.cz pustilo 964 tisíc diváků.