Článek
„Museli jsme si vlak postavit, abychom ho mohli zničit,“ líčí McQuarrie. Doplní, že natáčení scén na železnici bylo velmi náročné. A to nejen co se týká exteriérů, ale i interiérů vlaku, mimo jiné v tom, že každý vagon musel vypadat dle scénáře jinak.
Herci, kaskadéři jeli navíc při natáčení v/na soupravě, která dosahovala rychlosti 90 kilometrů v hodině. Obtížné bylo podle režiséra i její rozbití. Jelo se takzvaně na jeden záběr, který se musel podařit.
Konkurence? Indiana Jones
Snímek záhy po uvedení do kin ovládl žebříčky návštěvnosti, a to nejen v domovských Spojených státech, ale například i v Česku.
Web Variety si ovšem v této souvislosti všímá, že jeho nástup nebyl vůbec razantní. Od minulého pátku do neděle vydělal v USA 56,2 milionu dolarů (skoro 1,2 mld. Kč). Což je pro film, jehož výroba stála téměř 300 milionů dolarů (téměř 6,4 mld. Kč), nevýrazný start. Sedmé pokračování nepřekonalo ani úspěchy některých předešlých dílů, které měly premiéru v roce 2018, respektive v roce 2000.
Sedmička Mission: Impossible je tak srovnatelná – alespoň nyní v USA – s tržbami jiného trháku, jiného pokračování, jiné legendy, snímku Indiana Jones a nástroj osudu, píše Variety. Celosvětově se jí ale obecně, přesto, že příliš nezaujala ani v Číně, poměrně daří. Vypadá to, že náklady na jeho výrobu dostanou tvůrci zpět.
RECENZE: Sedmá Mission Impossible pokračuje v broušení klenotu zaručené blockbusterové značky
Tom Cruise je v Římě. Mission: Impossible 7 si odbývá premiéru
Může se vám hodit na Firmy.cz: Kina