Článek
ČT, na které se klipy objevily poprvé teprve v pátek, rozdělila klipy do dvou skupin. Do té první, mírnější, zařadila klipy, které lze vysílat přes den, aniž by vzbuzovaly svou krutostí a krvavými scénami podezření z porušení mediálního zákona a možné následující vysoké, až miliónové pokuty od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
„Dramatické, drastické klipy budeme vysílat až po povolené 22 hodině a ještě před každým klipem poběží varování, že klip není vhodný pro děti,“ řekl v pátek Právu mluvčí ČT Ladislav Šticha.
Nova i Prima řeší problém s vysíláním krvavých scén tím, že drastickou scénu překrývají černým obdélníkem s odkazem na internetové stránky kampaně, kde je k nalezení necenzurovaná verze. Bez omezení vysílají jen spot nazvaný Hecování.
„Když nezobrazí tu hrůzu, tak je to chyba," reagoval šéf Asociace komunikačních agentur ČR Jiří Mikeš. Považuje za chybu, že si reklamní agentura Euro RSCG nepřipravila půdu pro své klipy například předchozím jednáním s vysílací radou.