Hlavní obsah

ČT našla zbraň na reality show

Novinky, ATO - Mediaresearch

I pokračování nového seriálu České televize Dobrá čtvrť vzbudilo velký zájem diváků. Druhý díl sledovalo 1,6 miliónů obyvatel straších patnácti let, což představuje 38 procent z diváků u obrazovek. Ve středu to přitom bylo nejvíc.

Článek

Pokračování navázalo na úspěch premiérového dílu. Ten si v pondělí vybralo 1,68 lidí.[celá zpráva] V obou případech seriál porazil reality show komerčních televizí. Ve středu se na VyVolené stejně jako v pondělí dívalo přes 1,4 miliónu lidí. Velký bratr, kde se ve středu nominovala dvojice, z níž jeden vypadne, přilákal k programu Novy 963 tisíc diváků.

Sázka na původní seriály České televizi vychází. Reality show bez problémů poráží v pátek vysílaná repríza Četnických humoresek. Naposled se na ně dívalo skoro 1,8 miliónu diváků. [celá zpráva]

Boom reality show, které zcela dominovaly vysílání na začátku září, postupně klesá. Platí to nejen o Velkém bratrovi, který vyvolal tak malý zájem, že jej Nova od příštího týdne zčásti přesune na odpoledne, ale také v případě VyVolených. Hodin věnovaných dění ve vile a domě je možná až příliš moc a divák se jimi cítí zahlcen, protože převažuje balast.  Mírnější dávkování jako v případě Výměny manželek je možná lepší.

Že všichni diváci nemají zájem jen o reality show, ukazuje i trvající zájem o Rodinná pouta, která stále sleduje kolem 1,6 miliónu diváků, a další televizní červená knihovna, Ordinace v růžové zahradě TV Novy s 1,3 milióny diváků.

Související články

TV: Když se dva perou, četníci se smějou

Nejsledovanějším pořadem byly o víkendu Četnické humoresky, které si v pátek vybralo 1,8 miliónu diváků. Větší zájem nevyvolala ani reality show Primy...

Výběr článků

Načítám