Článek
Přestože Costello vystupoval sólově, byl celý večer mimořádně pestrý: Costello má mimořádně široký záběr. Nabídl dřevní rock´n ´roll i procítěné hluboké balady stejně jako rychlé skladby s názvuky pubrocku a punku. Tiché skladby střídal s ryčnými, v nichž se nebál zvuk kytary značně zkreslit. A když potřeboval, klidně využil i předem natočeného doprovodu, do kterého zpíval a hrál, použil megafon nebo si sám na scéně zachytil doprovod do smyčky a nad ním sóloval. Nic z toho ale nebylo samoúčelné. Veškerá aranžmá vycházela z charakteru písní. Ty dramatičtější dostaly ryčnější a pestřejší háv, naopak ty nejintimnější dokonce Costello zpíval bez mikrofonu.
Po většinu doby se Costello doprovázel na kytaru, kterých měl na výběr několik, většinou elektroakustických, lišících se značně zvukem. Až v úplném závěru usedl k pianu.
Je škoda, že při svém prvním vystoupení se nepředstavil s kapelou, s níž by více vynikla rocková poloha jeho tvorby. Stejně tak je ale škoda, že tato výjimečná postava anglické nové vlny, která spolupracovala jak s Paulem McCartneyem, tak s jazzovou pianistkou a zpěvačkou Dianou Krall, která je Costellovou třetí ženou, nezaplnila sál. Costello by si to zasloužil, nešetřil, ani na okamžik si to na scéně neusnadnil a ještě bavil publikum průpovídkami a příběhy.