Článek
Za vytvoření nové grafické podoby značky zaplatí rozhlas 2,2 miliónu korun, na dalších zhruba pět miliónů korun vyjde změna loga na budovách, předmětech či autech.
"Věříme, že nové logo je vykročením do budoucnosti a vyjadřuje to, co chceme, aby ČRo byl moderní důvěryhodnou institucí, která je srovnatelná s veřejnoprávními kolegy na západ od našich hranic," uvedl ve středu generální ředitel ČRo Peter Duhan.
Logo se mění po sedmnácti letech. Změnu doprovázejí také nové barvy, které budou mít jednotlivé stanice Českého rozhlasu. Výrazná červená zůstává Radiožurnálu.
Český rozhlas oslaví v květnu 90 let od zahájení československého rozhlasového vysílání. I s tím souvisí nová grafika. Důvodem únorového termínu jejího představení je však mimo jiné březnový start stanice mluveného slova ČRo Plus, která tak může zahájit s novým logem.