Článek
Minulý rok se bratři Hádkové ve spotech ve lvy měnili, v letošním námětu se Bolek Polívka setkává se svým „lvím“ alteregem. Celodenní natáčení si tak vystačilo scénou se zrcadlem a nepostradatelnými rekvizitami, např. hřívou nebo lvím ocasem.
„Zvolil jsem velmi jednoduchou koncepci samomluvy, kterou provozuje každý, kdo se ráno po probuzení či večer před spánkem ocitne sám před zrcadlem a je schopen podívat se na svůj odraz,“ objasňuje autor scénáře i režisér spotů Magnesia Jan Prušinovský.
Dodal, že natáčení, přestože jen s jedním protagonistou, bylo složitější než to loňské s bratry Hádkovými. „Protože šlo o jednoho herce, který mluví sám na sebe, bylo to mnohem těžší než loni. Musel jsem si předem rozhovor Bolka s Bolkem sám představit a samotný výsledek se nedal ani odhadnout,“ upřesnil režisér.
Spolupráci s Janem Prušinovským si Polívka pochválil. „Ještě jsme spolu nepracovali, a docela mě to mrzí. Takových Prušinovských je málo,“ řekl na režisérovu adresu.
V celkem šesti spotech se objevuje i nová soška Českého lva, jejímž autorem je designér Rony Plesl [celá zpráva].