Článek
V klipu se opilá parta chlapců a dívek srazí s protijedoucím autem a řidič, kterého dívky obdivovaly, skončí s trvale poškozeným mozkem v nemocnici. Tytéž dívky se od něj při návštěvě v nemocnici odvracejí, protože se na něj nemohou dívat.
"Příběh ukazuje, jak krutá může být daň za jízdu pod vlivem alkoholu. Chceme před sezonou letních diskoték varovat mladé řidiče před následky nezodpovědného chování,“ vysvětlil ministr dopravy Gustáv Slamečka.
"Při natáčení jsem se snažil o naprostou autenticitu. Spot je realistický, ale zároveň velmi emotivní. Nesouhlasím s názorem některých lidí, že klipy jsou agresivní a šokující. Šokující je to, co se denně děje na silnicích,“ říká Filip Renč.
Klip poběží od 1. června na stanicích Nova, Prima, Óčko a České televizi, jeho vysílání je zatím naplánováno do září. TV Prima bude před 20. hodinou zakrývat některé pasáže černým čtvercem, ostatní televize ho budou vysílat v celé podobě.
Další z klipů naplánovaných v rámci Nemyslíš – zaplatíš bude nasazen do vysílání v srpnu. Celá kampaň bude trvat do konce roku 2010.