Článek
„Motor, o kterém šofér tvrdil, že má najeto maximálně 25 tisíc kilometrů, byl v takovém stavu, že jej nebylo ani možné vytočit do předepsaných otáček nutných pro měření emisí. Ještě hůře na tom byla karoserie, do které koroze vytvořila místy i velké díry,“ popsal v úterý policejní mluvčí David Chaloupka.
Nejzávažnější závadu pak odhalili policisté na pravém předním kole, které bylo připevněno pouhými dvěma maticemi z pěti původních. „Ty kola jsou taky vaše,“ okomentoval dle policejního videa stav vozu jeden z policistů při kontrole.
„I přes to, že se řidič na místě nevyhnul pokutě, nakonec policistům i poděkoval. Jak uvedl, o chybějících matkách totiž neměl tušení a možná díky kontrole, při které se na závadu přišlo, se svým vozem nehavaroval,“ dodal Chaloupka s tím, že s kontrolami technického stavu a měřením emisí budou policisté dál pokračovat.
V Přerově náhodně testovali emise. Devět z deseti aut neprošlo
