Hlavní obsah

Policie po telefonu zjišťuje, jak ji lidé hodnotí

Novinky, pno
PRAHA

Spokojenost občanů s prací strážců zákona si ověřuje i samotná policie. Od začátku března rozběhla ve spolupráci se soukromou agenturou rozsáhlý telefonický průzkum, který má prostřednictvím jednoduchých otázek dát policistům jasnou odpověď na to, jak je veřejnost s prací této ozbrojené složky spokojena.

Článek

"Dobrý den, jmenuji se ..... a jsem z agentury Ipsos Tambor, která se zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění. V současné době provádíme výzkum týkající se hodnocení Policie ČR." Takto se i vám může do sluchátka ohlásit pracovník agentury, pokud si firma zajišťující výzkum vybere právě vaše pevné či mobilní telefonní číslo.

Odpovědi bude agentura takto shromažďovat až do konce června 2007. Plánuje při tom oslovit celkem 13 600 dospělých respondentů z celé České republiky. Telefonický rozhovor obsahuje 30 otázek pro každého respondenta.

"Výběr osob je prováděn podle pohlaví, věku, vzdělání a velikosti místa bydliště a regionu na základě údajů Českého statistického úřadu," uvedl mluvčí policejního prezidia Pavel Hanták.

Policie žádá občany o vstřícnost a pochopení při prováděném průzkumu. "Chceme znát názory lidí. Výsledky takovýchto výzkumů jsou pro nás vodítkem ke zlepší naší práce," doplnil Hanták.

Výběr článků

Načítám