Článek
Případ bude předán soudu pro mládež, který hochovi uloží mnohem mírnější výchovný trest. Kauza je naprosto ojedinělá. Herní postava bojovníka patřila třiačtyřicetiletému muži. Neznámý hacker se mu naboural do e-mailové schránky, kam se pak její majitel nemohl přihlásit.
Pachatel získal také přístup do on-line hry. Zadání e-mailu s heslem je nutné pro vstup do ní. Muž opakovaně neuspěl. Když se do fantasy on-line hry dostal, zjistil, že jeho bojovník je sice v akci, ale ovládá jej někdo jiný. Bojovník patří ve hře k nejsilnějším. Jeho skutečný majitel toho dosáhl nejen herními schopnostmi, ale také tím, že do jeho vybavenosti investoval značnou sumu peněz, zdůraznila mluvčí policie Petra Vedrová.
Vyšetřování ukázalo, že chlapec od počátku jednal s cílem získat nejsilnějšího bojovníka hry, aby si ji užil. Dopustil se trestného činu neoprávněného přístupu k počítačovému systému a nosiči informací. Byl zadržen, když se s ním syn skutečného majitele virtuální postavy domlouval na tom, že bojovníka koupí.