Článek
Hasiči k nehodě v obci Ostravice vyrazili po osmé ráno. Bagrista již byl mimo kabinu a v péči záchranářů. Hasiči zjistili, že bagr se sesunul pod mostní pilíř, a jeho vyproštění tudíž nebylo možné jen převrácením na kola.
Pracovníci firmy zabránili úniku oleje do řeky, ve které již měli norné stěny. Hasiči museli nejprve odčerpat zbytek oleje a naftu. Následně povolali těžkou techniku včetně jeřábu na vyproštění.

Havarovaný bagr
„Bagr se při nehodě sesunul pod pilíř, a nebylo ho tak možné postavit na kola pouhým převrácením zpět. Hasiči jej nejdříve museli popotáhnout mimo těleso pilíře a následně vyprostit přes kladku. K tomu využili jak navijáky obou tatrovek, tak automobilový jeřáb,“ uvedl mluvčí hasičů Jakub Kozák.
Vyproštění trvalo 2,5 hodiny a zásah pro hasiče skončil až v odpoledních hodinách. Bagr si převzal zástupce firmy.
Vyrazil na vltavíny s bagrem. Stroj utopil v bahně
