Hlavní obsah

Seznam.cz rozdá reklamu za sto milionů. Pomůže mírnit dopady koronaviru

Novinky, mif

Společnost Seznam.cz vyčlenila v rámci programu Nenecháme vás v tom reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun, snaží se tak pomoct zachránit českou ekonomiku, kterou zasáhlo šíření koronaviru a s tím související opatření státu. Využít bezplatnou inzerci mohou tuzemské společnosti i živnostníci.

Foto: nenechame-vas-v-tom.cz

Stránky programu Nenecháme vás v tom

Článek

„Po každé krizi, ať už je sebevětší, vždy následuje období oživení, rychlého růstu a opětovné prosperity. Podnikatelé a podnikatelky, prosím, vydržte. Nenecháme vás v tom,“ prohlásil zakladatel a majitel Seznamu Ivo Lukačovič.

Nabídka v rámci programu Nenecháme vás v tom je určena především malým a středním firmám, ale také živnostníkům, jejichž podnikání bylo zasaženo koronavirem nejvíce. „Jedná se tedy o cestovní a realitní kanceláře, restaurace, provozovatele ubytování, malovýrobu i mnoho dalších. Pomoc mohou čerpat české firmy s transparentní a bezúhonnou historií,“ prohlásila mluvčí Seznamu Aneta Kapuciánová.

SPECIÁL: COVID-19 | Vše o nákaze, rady a tipy, jaké jsou příznaky

Koronavirus

„O přesném termínu začátku čerpání pomoci bude firma informovat na webových stránkách projektu. Pro některá odvětví bude dávat smysl začít propagovat své služby ihned, některé subjekty naopak budou potřebovat podporu až po skončení nouzového stavu a zavedených restrikcí. Reklamní prostor tedy budeme nabízet individuálně s ohledem na potřeby jednotlivých firem a živnostníků,“ zdůraznila Kapuciánová.

Veškeré informace k programu jsou k dispozici na webu nenechame-vas-v-tom.cz. Případní zájemci naleznou na stránkách programu Nenecháme vás v tom informace o tom, pro koho je pomoc určena, jak mohou podporu čerpat a další důležité informace. Podle mluvčí bude Seznam.cz navíc informace průběžně doplňovat.

„Seznam.cz je pro mnoho firem a podnikatelů důležitým obchodním partnerem. Uvědomujeme si, že se aktuální koronavirová krize na spoustě našich klientů podepíše, ať už tím, že jim klesnou tržby, nebo že budou muset i přes pokles příjmů nadále platit své fixní náklady. Proto je chceme podpořit v opětovném nastartování jejich byznysu tím, že jim poskytneme reklamní prostor s výraznou slevou, či zcela zdarma,“ vysvětlil smysl a cíl programu Nenecháme vás v tom Tomáš Kapalín, místopředseda představenstva Seznam.cz.

Související témata:

Výběr článků

Načítám