Hlavní obsah

Rozvážet lidem potraviny se chystá i Fany, běžně zásobuje restaurace

Novinky, bož

Kvůli epidemii nemoci Covid-19 řada lidí bere velmi vážně doporučení vyhýbat se místům s koncentrací většího množství osob. Nebývalý boom proto zažívají e-shopy s potravinami, které nabízejí rozvoz až domů. Mezi nejznámější patří Rohlík a Košík. Protože e-shopy často nestíhají, rozhodla se do rozvozu domů zapojit i společnost Fany Gastroservis.

Foto: Fany.cz

Do rozvozu potravin do domácností se zapojuje i firma Fany, která v normálních časech zaváží hlavně do restaurací.

Článek

Společnost se v normálních časech orientuje na závozy potravin do restaurací. Ty však vzhledem k uzavření gastronomickcýh provozoven s ohledem na epidemii nemoci Covid-19 musely silně omezit činnost. Fany se tedy uvolnila kapacita.

„V souvislosti s kritickou přetížeností rozvozových služeb potravin do domácností jsme se rozhodli pomoci a otevíráme náš velkoobchodní e-shop také pro objednávky rozvozů i do domovů a kanceláří,” uvádí Fany na svém webu.

Zákazníci se musí nejprve registrovat na telefonu 227 228 227. „S ohledem k naší orientaci na závozy do restaurací, máme e-shop nastaven pro tyto účely. Omlouváme se tedy předem, pokud by Vám nějaké funkce připadaly méně uživatelsky komfortní,” uvádí společnost.

Velké slevy, dovoz domů. Restaurace se zbavují zásob

Koronavirus

„Na stole byla i možnost nabídnout naše zázemí již etablovaným společnostem, ale nakonec zvítězila víra v naše vlastní schopnosti a to zejména s ohledem na budoucnost, tedy perspektivitu zvoleného řešení,” sdělil Novinkám jednatel firmy Pavel Faiereisl.

V reakci na velký zájem o rozvoz potravin tento sortiment do své nabídky zařadily také e-shopy, jež se primárně zaměřují na elektroniku – Alza.cz a Mall.cz. I ti za normálních okolností potraviny nenabízejí.

Zájem o rozvoz potravin je nebývalý

Vzhledem k vládním opatřením a doporučením se občané snaží vyhýbat místům s velkou koncentrací lidí. Mezi ně patří i obchody s potravinami. Ty sice vzhledem k vládní výjimce zůstávají otevřené, řada lidí se jim přesto raději vyhýbá a využívá služeb internetových obchodů s potravinami jako Rohlík nebo Košík. Lidé, kterým byla v souvislosti s šířením nákazy nařízena karanténa ani jinou možnost nemají.

E-shopy s potravinami jsou vzhledem k nebývalému zájmu mnohem vytíženější než kdy dříve. Většinou je třeba si u nich nákup objednávat několik dní dopředu.

Někteří klienti si dokonce v některé dny z Košíku nemohli objednat vůbec, protože už nebyl žádný volný termín.

Související články

Jídla je a bude dost, uklidňují obchody

Navzdory panice části spotřebitelů je v tuzemských obchodech jídla dost. Ačkoli roste zájem o trvanlivé potraviny, české obchody mají dostatečné zásoby....

Výběr článků

Načítám