Článek
Dvě obří německé automobilky, obě patřící do skupiny VW Group, si jako cíl své nejnovější kampaně vybraly snahu Světové zdravotnické organizace o propagování opatření, kterému se říká „sociální distancování“. V praxi to znamená, že by se měl člověk držet od druhého na vzdálenost minimálně jeden metr.
Autonomními vozidly proti koronaviru? Bezobslužný dezinfekční vůz a další čínské vychytávky
Značky Audi i Volkswagen proto na sociální sítě vypustily videa, na kterých grafici upravili jejich loga tak, aby byla sociálně distancovaná. Běžně propletené čtyři kruhy v logu Audi jsou nyní daleko od sebe, stejně jako jindy na sobě ležící V a W v logu Volkswagenu.
„Ve Volkswagenu za sebou tradičně stojíme za každé krize a vzájemně se podporujeme. Jsme přesvědčeni, že společně najdeme nové způsoby a řešení, která nám umožní toto všechno překonat. Právě teď je obzvláště důležité, abychom dodržovali pravidla, hygienu a zachovali si disciplínu,“ říkají v jedné z největších německých automobilek.
Stejné stanovisko zaujímá i Audi. „Zůstaňte doma, udržujte odstup, zůstaňte zdraví,“ uvedli v Audi.