Článek
Společnost uvedla, že prodeje jí nejprve krátkodobě stouply, když se spotřebitelé snažili předzásobit na případnou karanténu. Následně však došlo k prudkému propadu tržeb, mimo jiné v důsledku uzavření restaurací, barů a zrušení sportovních akcí, kde se nápoj prodává.
V prvním čtvrtletí tak byl pokles odbytu ještě mírný, meziročně o jedno procento na 8,6 miliardy dolarů (217,86 miliardy dolarů). Čistý zisk dosáhl 2,8 miliardy dolarů (71 miliard korun).
V druhém čtvrtletí však Coca-Cola zažila mnohem dramatičtější propad, na který ukazují i aktuální dubnová data.
Společnost vlastní také britský řetězec kaváren Costa Coffee, který v důsledku epidemie musel zavřít své provozovny. Řetězec převzala v roce 2018 za 3,9 miliardy liber (98,8 miliardy korun). Společnost se v poslední době také více soustředí například na neslazené limonády, případně varianty s nízkým obsahem cukru.
Do portfolia společnosti patří také značky jako Schweppes, Fanta, Sprite nebo mexická značka perlivé vody Topo Chico.