Článek
Flybe je tak jednou z prvních leteckých společností, které od vypuknutí epidemie koronaviru končí. Nemoc Covid-19 se objevila koncem loňského roku v Číně, od té doby už kvůli ní zemřelo přes 3000 lidí a prudce se snížila poptávka po cestování. Některé velké aerolinky již oznámily, že budou muset snížit náklady kvůli propadu rezervací, zvlášť od konce února, kdy nemoc propukla v turisty oblíbené Itálii. Ta je nyní nejvíce zasaženou zemí v Evropě.
Lufthansa uzemní kvůli koronaviru 150 letadel

Britský úřad pro civilní letectví oznámil, že cestující, kteří měli letět s Flybe, si musí najít jiný způsob přepravy. Flybe provozovala více než polovinu vnitrostátních letů v Británii mimo Londýn. Měla silné postavení na letištích jako Aberdeen, Belfast, Manchester a Southampton. Svými 68 letadly ročně přepravila kolem osmi milionů cestujících, létala na 71 letišť v Británii a Evropě.
Británie hlásí první oběť koronaviru

Flybe měla finanční problémy už před vypuknutím potíží spojených s epidemií koronaviru. Společnost se podařilo zachránit před kolapsem v polovině ledna, kdy pomoc aerolinkám slíbila vláda a akcionáři souhlasili, že do ní investují více peněz. Krach aerolinek nyní ohrožuje plán premiéra Borise Johnsona posílit regionální dopravní spojení. Johnson v lednu uvedl, že Flybe jsou důležité pro přepravu v Británii a vláda udělá vše, co bude moci, aby aerolinkám pomohla.
Flybe v únoru 2019 koupilo konsorcium Connect Airways, které tvoří firmy Virgin Atlantic, Stobart Group a Cyrus Capital. Skupina od té doby investovala do firmy 110 milionů liber (3,2 miliardy Kč).
SPECIÁL: Koronavirus 2019-nCoV

Aerolinky se dostaly do problémů kvůli řadě událostí včetně poklesu libry po rozhodnutí Británie opustit Evropskou unii. Slabší libra aerolinky, jako jsou Flybe, poškodila, protože mají vysoké náklady v dolarech, ale jejich příjmy jsou v librách. Společnost měla také problém se splacením letecké daně, která platí v Británii a na kterou si mnoho společností dlouhodobě stěžuje, že omezuje jejich růst, napsaly agentury AP a Reuters.