Článek
YD Capital patří mezi nejrychleji rostoucí kapitálové skupiny v České republice. Od svého vzniku, kdy byla založena Pavlem Rydzykem a dalšími členy představenstva, se zaměřuje na stabilní a dlouhodobě udržitelný růst založený na pevných hodnotách. Její portfolio tvoří především investice ve vybraných realitních projektech a v energetice.
Aktuálně ve YD Capital probíhají významné změny v rámci managementu s ohledem na cíle holdingu. „Tyto změny reflektují naše strategické směřování a snahu neustále se zdokonalovat a posouvat skupinu tím správným směrem,“ uvádí majitel a předseda představenstva YD Capital Pavel Rydzyk. „Zároveň tyto změny naplňují naši hodnotu spolutvůrčího přístupu, který lidem nabízí možnost posunout se a zastávat pozice, ve kterých mohou naplnit svůj potenciál.“
Za restrukturalizací stojí plán udržet dynamiku a vysoký standard, který nabízí movitější a náročné klientele. „Vzhledem k povaze naší organizace a našim pracovním požadavkům je pro nás klíčové mít zaměstnance, kteří dokáží rychle a efektivně plnit vize a integrovat se do pracovního prostředí,“ vysvětluje Pavel Rydzyk změny na důležitých postech.
Jednou z nich je nástup Tomáše Jagelského na pozici výkonného finančního ředitele. Tomáš Jagelský má bohaté zkušenosti v oblasti finančního řízení, získané ve společnostech jako Penta a PPF. Tomáš Paulík, který tuto funkci zastával před ním, se v rámci koncernu plně zaměří na strategické plánování a celkový koncept skupiny.
O pozici výkonného ředitele YD Capital se Pavel Rydzyk podělí s Karin Ottahelovou, která bude zodpovědná za koordinaci vedoucích členů týmu a zajištění plynulé komunikace v rámci klíčových oddělení.
Výrazné změny čekají i marketingové oddělení, které nově povede David Lysek, a to včetně PR a veškerých eventů, který přichází do YD Capital s jasným cílem i vizí. Svou dlouholetou praxi v oblasti multikanálových marketingových a komunikačních strategií s primárním zaměřením na rozvoj značky sbíral postupně. Má za sebou množství spoluprací na řadě projektů menších i větších značek, mezi něž patří například Tatra banka nebo Heineken. Posledních pět let vedl marketingové týmy ve firmách s SaaS produktem, kde jeho cílem bylo posílit tržní postavení a úspěšně implementovat GTM strategie.
Vize YD Capital na nejbližší období tak není jen o dosažení finančních cílů nebo expanzi na nové trhy. Aktuální vedení si klade za cíl vytvořit prostředí, kde každý bude mít možnost rozvíjet svůj potenciál a tím přispívat k hlavní hodnotě YD Capital – spolutvůrčí spolupráci.