Hlavní obsah

Seznamte se, Visa. Síť možností pro každého

Novinky, Visa

Visa, globální technologická společnost, představila plány na další vývoj své značky. Prvotní fázi odstartovala dynamickou marketingovou kampaní „Seznamte se, Visa“ a ukázkou modernizovaného designu.

Foto: Visa

Seznamte se, Visa. Síť možností pro každého

Článek

„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, EVP a CMO ve Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“

Visa je sice primárně spojována s plastovými a digitálními kartami, ale mnohem více řeší samotný pohyb peněz. Síť Visa spojuje 3,6 miliard účtů, přes 70 milionů prodejních míst, desítky tisíc partnerů a ročně zajistí obrat více než 11 bilionů amerických dolarů. Za posledních pět let investovala Visa 9 miliard dolarů do technologií na podporu prodeje novými produkty, službami a benefity. Síť Visa také umožňuje platit freelancerům v reálném čase a zpracovává individuální platby mezi miliardami účtů po celém světě.

V první fázi vývoje své značky Visa připravila:

Spoty „Seznamte se, Visa“ zobrazující sílu sítě. Visa vydává krátký film od režiséra Malika Hassana Sayeeda pod vedením oceňované kreativní agentury Wieden+Kennedy. Film doplní série kratších spotů a fotografií. Snímek přivedli k životu jedni z nejtalentovanějších a nejrůznorodějších lidí z oboru včetně Sayeeda. Kromě toho Visa spolupracovala s fotografkou Camillou Falquez a argentinským týmem režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton), aby živě zachytili momenty jako:

• Hledání nových možností placení

• Hledání nových možností placení • Propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci

• Hledání nových možností placení • Propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci • Vytváření budoucnosti, kde si za krypto budete moci koupit zajímavé věci

• Proměna vedlejších prací v celosvětovou senzaci

Nová identita značky Visa symbolizuje změnu. Visa již dlouhodobě představuje důvěru, bezpečí, přijetí a inkluzi. Tyto základní hodnoty v kombinaci s cílem zpřístupnit globální ekonomiku všem vyjadřuje modernizovaná a dynamická vizuální identita z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky Visa, která ještě letos vejde v platnost. Svěží barvy, nový font a aktualizovaný symbol značky, navrhnutý tak, aby vyjadřoval poslání celé organizace, jsou některé z novinek, na které se můžete těšit.

V průběhu roku 2021 bude nová vizuální identita k vidění na všech místech, kde Visa působí.

Výběr článků

Načítám