Článek
„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, EVP a CMO ve Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“
Visa je sice primárně spojována s plastovými a digitálními kartami, ale mnohem více řeší samotný pohyb peněz. Síť Visa spojuje 3,6 miliard účtů, přes 70 milionů prodejních míst, desítky tisíc partnerů a ročně zajistí obrat více než 11 bilionů amerických dolarů. Za posledních pět let investovala Visa 9 miliard dolarů do technologií na podporu prodeje novými produkty, službami a benefity. Síť Visa také umožňuje platit freelancerům v reálném čase a zpracovává individuální platby mezi miliardami účtů po celém světě.
V první fázi vývoje své značky Visa připravila:
Spoty „Seznamte se, Visa“ zobrazující sílu sítě. Visa vydává krátký film od režiséra Malika Hassana Sayeeda pod vedením oceňované kreativní agentury Wieden+Kennedy. Film doplní série kratších spotů a fotografií. Snímek přivedli k životu jedni z nejtalentovanějších a nejrůznorodějších lidí z oboru včetně Sayeeda. Kromě toho Visa spolupracovala s fotografkou Camillou Falquez a argentinským týmem režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton), aby živě zachytili momenty jako:
• Hledání nových možností placení
• Hledání nových možností placení • Propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci
• Hledání nových možností placení • Propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci • Vytváření budoucnosti, kde si za krypto budete moci koupit zajímavé věci
• Proměna vedlejších prací v celosvětovou senzaci
Nová identita značky Visa symbolizuje změnu. Visa již dlouhodobě představuje důvěru, bezpečí, přijetí a inkluzi. Tyto základní hodnoty v kombinaci s cílem zpřístupnit globální ekonomiku všem vyjadřuje modernizovaná a dynamická vizuální identita z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky Visa, která ještě letos vejde v platnost. Svěží barvy, nový font a aktualizovaný symbol značky, navrhnutý tak, aby vyjadřoval poslání celé organizace, jsou některé z novinek, na které se můžete těšit.
V průběhu roku 2021 bude nová vizuální identita k vidění na všech místech, kde Visa působí.