Článek
Data společnosti Expando ukazují, že marketplaces dnes generují přibližně 40 % obratu evropské e-commerce a jejich obliba dál roste. Obchodníkům totiž nabízí možnost snadno a rychle oslovit miliony potenciálních zákazníků pod záštitou velké zavedené značky. Nakupující pak oceňují především to, že nemusí zdlouhavě procházet desítky různých internetových obchodů, ale vše, co potřebují, najdou jednoduše na jednom místě.
Díky marketplace oslovíte miliony potenciálních zákazníků
To vše nyní nabízí i platforma allegro.cz, který na český trh vstoupila letos na jaře. Allegro disponuje dvacetiletými zkušenostmi ve světě online nakupování a zároveň vůbec nejširší zákaznickou bází ve střední a východní Evropě. Od spuštění tržiště v Česku se na platformu napojily již stovky lokálních obchodníků. Nejčastěji je k tomu vede možnost snadno a rychle rozšířit svou zákaznickou bázi a oslovit tak zákazníky, ke kterým by se jinak třeba vůbec nedostali.
Z vystavení nabídek na tržišti totiž těží nejen velcí a známí obchodníci, ale také menší lokální prodejci s často unikátními produkty. Na platformu se přitom mohou napojit snadno a rychle. Allegro.cz navíc poskytuje prodejcům přístup k nejmodernějším technologiím a marketingovou i vzdělávací podporu ve formě webinářů, výukových programů i online kurzů. Obchodníci jsou zároveň přirozenou součástí marketingových kampaní Allegro, dokážou tak ušetřit za vlastní marketingové aktivity, které je jinak stojí mnohdy i desetitisíce korun měsíčně.
Uvítací program – první tři měsíce prodáváte bez provizí
Allegro.cz, které zákazníků nabízí více než 130 milionů nabídek zboží napříč různorodými kategoriemi, již evidovalo kolem 25 milionů návštěv a stovky tisíc nákupů. Pro všechny nové obchodníky navíc připravilo výhodný Uvítací program, který jim umožňuje prodávat první tři měsíce zcela bez provizí. Vedení firemního účtu je pak po celou dobu jejich prodeje na platformě zdarma. Obchodníci navíc platí pouze za skutečně zrealizované prodeje, nemusí se tedy obávat žádných fixních měsíčních poplatků.
Prodejci mají zároveň k dispozici širokou škálu způsobů doručení uzpůsobenou preferencím českých zákazníků – doručení domů, do výdejních boxů i výdejních míst. Obchodníci se navíc mohou zapojit do programu Smart! a nabízet tak zákazníkům své zboží s doručením i vrácením zdarma.