Hlavní obsah

Nestačí platit škody, chceme lidem pomoci řešit problémy

Novinky, Kooperativa pojišťovna, a.s

Prevence, konzultace a asistence jsou moderní tváří pojištění, protože chceme pomoci klientům řešit problémy a ne „pouze“ platit škody, zdůrazňuje lídr projektů PRO ŽIVOT 50+ Ondřej Poul z pojišťovny Kooperativa.

Foto: Kooperativa pojišťovna, a.s

Poul Ondřej

Článek

Jak vůbec pojišťovna dojde k závěru, že je třeba rozšířit nabídku pro tuto cílovou skupinu?

Kooperativa už delší dobu vnímá potřebu rozšířit nabídku životního pojištění o nové služby vhodné především pro stárnoucí českou populaci. Loni jsme představili asistenční službu Maják. Letos vycházíme z dalších námětů na její rozšíření od našich obchodníků a od klientů. Na základě této klientské zkušenosti jsme službu rozšířili a zpestřili. A máme tu Maják+.

Co vlastně Maják+ nabízí?

Je to na domácím trhu unikátní kombinace služeb, které jsou cennou pomocí v několika oblastech života. Nabízí možnost konzultací s odborníky, pokud má klient zdravotní nebo sociální problémy, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc, kterou dříve běžně míval k dispozici v práci. Ušetříme klientům mnoho času i starostí, dáváme záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném telefonním čísle, na které se klienti dovolají non-stop.

Foto: Kooperativa pojišťovna, a.s

Maják

Komu a kdy může pomoci?

Primárně je to služba pro klienty řekněme nad 50 let. Samozřejmě ji mohou využívat i mladší, ale přednostně cílí, s ohledem na potřeby a obvyklou životní situaci, na starší klienty. Kromě odborných zdravotních, sociálních, právních a IT konzultací, totiž nabízí i zásahy a fyzickou pomoc v domácnosti při situacích, které mohou člověka přivést do tíživé situace. V případě havarijní situace umíme zařídit pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka nejen do domácnosti pojištěného, ale i jeho blízkých. A pro pojištěného v jeho domácnosti nabízíme i pomoc při akutní opravě, pokud sám není zručný nebo ji prostě nestíhá – služby Hodinového manžela.

Umím si představit, že tuto službu pořídí děti svým rodičům…

Určitě. Využití balíčku je velmi variabilní a každý má možnost vybrat si takovou pomoc, kterou v dané situaci právě potřebuje. Velkou výhodou Majáku+ je, že kromě pojištěného, který si je sjednal, je mohou využívat i jeho blízcí. Tedy službu si může sjednat i klient ve středním věku a využívat ji pro sebe, své rostoucí děti, ale také pro stárnoucí rodiče, kteří se na něj začínají obracet s prosbami o pomoc ve věcech, které už sami nezvládají. Žijeme v době, kdy to k sobě příbuzní mají i stovky kilometrů daleko – a i pro takové situace chceme být našim klientům nápomocni. A to i v případech, kdy naštěstí ani nedošlo k nějaké vážné komplikaci, se kterou jsme zvyklí pomoc pojišťovny ze životního pojištění spojovat.

Výběr článků

Načítám