Článek
Oblíbená obchodní centra sice praskají ve švech, ale čísla mluví jasně. Češi stále více nakupují na internetu. Každý osmý zákazník také využívá při nákupech mobilní telefon a roste i popularita tzv. slevových kódů. S jejich využitím Češi loni realizovali objednávky za více než 300 miliónů korun.
Celkový obrat e-commerce v Česku už několik let po sobě roste tempem okolo 20 % a je logické, že zákazníci hledají efektivní způsoby, jak ušetřit i zde. Slevový portál Picodi.com tak uživatelům zdarma nabízí aktuální slevy a slevové kódy z více než tisíce předních českých eshopů.

Nákupy s mobilní aplikací
"Velmi populární jsou slevové kódy do obchodů jako Kasa nebo Alza. Následují slevy na oblečení nebo parfémy," říká marketingový specialista Picodi Ján Ruml.

Nákupy s mobilní aplikací
"V současné době spouštíme také novou mobilní aplikaci Picodi, která našim zákazníkům umožní získat přehled o slevách v jejich okolí a využít je i v kamenných obchodech nebo restauracích," dodává a potvrzuje tak fakt, že být online i při procházce městem se rozhodně vyplatí.