Článek
Seriál Emily in Paris si získal srdce diváků po celém světě a již ve čtvrtek 12. září se mohou fanoušci těšit na jeho pokračování. Streamovací platforma Netflix uvede druhou část 4. série. Při této příležitosti Lidl přichází s exkluzivní nabídkou, která potěší všechny milovníky francouzské kultury. V rámci tematických týdnů „Tak chutná Francie“ představí až 80 produktů inspirovaných tímto oblíbeným seriálem. Tato speciální kolekce vám umožní zažít kouzlo francouzské gastronomie a přenést se do světa chutí, které si můžete vychutnat při sledování nových epizod.
Nabídka zahrnuje rozmanité francouzské delikatesy, jako jsou sýry, dezerty a masové speciality značky Duc de Coeur, stejně jako tradiční pečivo a vybraná vína. Milovníci francouzských makronek, čokoládových dortů a čokoládek ve tvaru rtěnky s exkluzivním obalem budou mít také své favority. Kromě toho mohou zákazníci využít možnost zakoupit spotřební zboží s tematickým nádechem, jako jsou elegantní ložní povlečení, župan, domácí obuv či pyžamo inspirované seriálem. Všechny non-food produkty budou k dostání za akční ceny v prodejnách i na e-shopu, aby si každý mohl dopřát trochu rozmazlování a užít si chvíle pohody, podobně jako to dělá Emily. „V Lidlu jsme nadšení, že zákazníkům můžeme nabídnout speciální akci, která je zavede do světa francouzských chutí a atmosféry. Chceme, aby si tuto jedinečnou příležitost maximálně užili a nechali se unést autentickými zážitky, které si oblíbila i hrdinka známého seriálu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Zákazníci se navíc mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro 2 osoby v hodnotě 5 000 euro. Soutěžní podmínky naleznete na Instagramu. Jde o jedinečnou příležitost, jak zažít kouzlo francouzské metropole na vlastní kůži.
Samotná akce začíná 16. září, exkluzivní produkty s tématikou Emily in Paris si zákazníci mohou prohlédnout v letáku Lidlu již ve čtvrtek 12. září.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na: