Hlavní obsah

Lidl přináší 16. září exkluzivní nabídku Emily in Paris: Francouzské chutě a soutěž o výlet do Paříže

Komerční článek

Lidl přichází s exkluzivní kolekcí inspirovanou seriálem Emily in Paris, díky níž si užijete kouzlo Paříže doma. Kolekce je součástí tematického týdne „Chuť Francie“, který probíhá od 16. do 22. září, nebo do vyprodání zásob. Zároveň se zákazníci mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro dvě osoby!

Foto: Lidl

Objevte svět Emily in Paris s exklusivní kolekcí od Lidlu a vyhrajte výlet do Paříže!

Článek

Seriál Emily in Paris si získal srdce diváků po celém světě a již ve čtvrtek 12. září se mohou fanoušci těšit na jeho pokračování. Streamovací platforma Netflix uvede druhou část 4. série. Při této příležitosti Lidl přichází s exkluzivní nabídkou, která potěší všechny milovníky francouzské kultury. V rámci tematických týdnů „Tak chutná Francie“ představí až 80 produktů inspirovaných tímto oblíbeným seriálem. Tato speciální kolekce vám umožní zažít kouzlo francouzské gastronomie a přenést se do světa chutí, které si můžete vychutnat při sledování nových epizod.

Foto: Lidl

Makronky

Nabídka zahrnuje rozmanité francouzské delikatesy, jako jsou sýry, dezerty a masové speciality značky Duc de Coeur, stejně jako tradiční pečivo a vybraná vína. Milovníci francouzských makronek, čokoládových dortů a čokoládek ve tvaru rtěnky s exkluzivním obalem budou mít také své favority. Kromě toho mohou zákazníci využít možnost zakoupit spotřební zboží s tematickým nádechem, jako jsou elegantní ložní povlečení, župan, domácí obuv či pyžamo inspirované seriálem. Všechny non-food produkty budou k dostání za akční ceny v prodejnách i na e-shopu, aby si každý mohl dopřát trochu rozmazlování a užít si chvíle pohody, podobně jako to dělá Emily. „V Lidlu jsme nadšení, že zákazníkům můžeme nabídnout speciální akci, která je zavede do světa francouzských chutí a atmosféry. Chceme, aby si tuto jedinečnou příležitost maximálně užili a nechali se unést autentickými zážitky, které si oblíbila i hrdinka známého seriálu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Foto: Lidl

Čokoláda ve tvaru rtěnky 99,90kč

Zákazníci se navíc mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro 2 osoby v hodnotě 5 000 euro. Soutěžní podmínky naleznete na Instagramu. Jde o jedinečnou příležitost, jak zažít kouzlo francouzské metropole na vlastní kůži.

Samotná akce začíná 16. září, exkluzivní produkty s tématikou Emily in Paris si zákazníci mohou prohlédnout v letáku Lidlu již ve čtvrtek 12. září.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

Výběr článků

Načítám