Hlavní obsah

Lidl opět překvapil zákazníky - rozdává produkty zdarma

Komerční článek

V pátek 30. června pro mnoho dětí začínají oficiálně prázdniny a spoustu letních radovánek. A aby toho nebylo málo, připravil si pro ně překvapení i Lidl. V každé z 316 prodejen na prvních 500 dětí čeká odměna v podobě zmrzlinového kornoutu, a to hned ve třech příchutích. Děti mohou vybírat čokoládový, vanilkový, nebo jahodový.

Foto: Lidl

Ilustrační foto

Článek

Mezi malé zákazníky tak poputuje více než 150 000 zmrzlin. A jak na to? „Stačí si vybrat oblíbenou příchuť a u pokladny přidat k nákupu, kde bude odečtena 100% sleva,“ přibližuje mluvčí Lidlu Tomáš Myler.

Mrazivou pochoutku přitom dostane prvních 500 dětí do dovršení 18 let věku, které si pro zmrzliny do každé prodejny Lidl napříč Českou republikou, přijdou.

Foto: Lidl

Konec školy

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

Výběr článků

Načítám