Článek
Mezi malé zákazníky tak poputuje více než 150 000 zmrzlin. A jak na to? „Stačí si vybrat oblíbenou příchuť a u pokladny přidat k nákupu, kde bude odečtena 100% sleva,“ přibližuje mluvčí Lidlu Tomáš Myler.
Mrazivou pochoutku přitom dostane prvních 500 dětí do dovršení 18 let věku, které si pro zmrzliny do každé prodejny Lidl napříč Českou republikou, přijdou.

Konec školy
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na: