Článek
Obě přední evropské ligy jsou již v plném proudu, viděli jsme mnoho fantastických zápasů. Drama a napětí postupně narůstá, každý zápas ovlivňuje postavení týmů v tabulce. Nový formát „ligové fáze“, který nahradil dosavadní skupinovou fázi, totiž přinesl více zápasů, větší vzrušení a širší možnosti pro týmy z celé Evropy. Čeští fanoušci mají v této sezoně hned několik důvodů k radosti, protože Viktorka Plzeň, Slavia i Mladá Boleslav bojují o úspěchy v těchto evropských soutěžích.
Betano: Stoupající hvězda globálního fotbalu
Exkluzivní partnerství rozšiřuje již tak rozsáhlý seznam mezinárodních spoluprací Kaizen Gaming, mezi které patří UEFA EURO 2024, CONMEBOL Copa America 2024 a FIFA World Cup 2022 v Kataru. V klubovém fotbale je značka Betano stejně dobře viditelná – a to nejen jako hlavní sponzor brazilské Série A, známé jako Brasileirão Betano –, ale i díky partnerství, které vyústilo v pojmenování Copa Betano do Brasil. Navíc byla letos oznámena spolupráce s argentinskou fotbalovou asociací, díky které se Betano stalo exkluzivním partnerem Liga Profesional de Fútbol a titulárním sponzorem soutěží Torneo Betano i Copa Betano.
Závazek Kaizen Gaming vůči fotbalu však nekončí u sponzorství soutěží. Před sezonou 2024/25 se Betano stalo hlavním sponzorem na dresu anglické Aston Villy v Premier League. Toto partnerství navazuje na dlouhodobou přítomnost Kaizen Gaming v evropském fotbale, kde podařilo navázat spolupráci například s „velkou trojkou“ portugalských klubů – Porto FC, SL Benfica a Sporting CP.
Spolupráce s předními fotbalovými kluby a organizacemi zdůrazňuje závazek Kaizen Gaming přinášet fanouškům co nejvíce vzrušující sportovní zážitky. Díky inovativním a bezpečným technologiím v oblasti online sázení i her vytváří Kaizen Gaming nové možnosti, jak si fanoušci mohou užít krásu fotbalu. Partnerství s Evropskou a Konferenční ligou je dalším krokem potvrzujícím společnou misi.
Od úspěchu k úspěchu
Kaizen Gaming, technologický lídr v oblasti her, pokračuje v dynamickém růstu.
V současnosti působí v 17 zemích na čtyřech kontinentech a míří k dosažení svého cíle působit ve 26 zemích do konce roku 2026. S více než 2 700 zaměstnanci po celém světě si Kaizen Gaming vybudoval pozici přední společnosti v oblasti GameTech – se závazkem nabízet vzrušující zážitky ze sázení prostřednictvím odpovědného přístupu k hraní.