Článek
Podle Claudie Viohl, generální ředitelky společnosti E.ON v České republice, existují momenty, kdy je osobní kontakt pro klienty společnosti nenahraditelný. „Naši zákazníci oceňují širokou síť poboček, kde se na nás mohou spolehnout, a zároveň proklientský přístup, jež zde nalézají. Abychom jim vyřizování jejich požadavků na našich pobočkách co nejvíce zpříjemnili, začali jsme je vloni výrazně modernizovat po stránce estetiky a funkčnosti. Nyní proto otevíráme novou pobočku v pražském Karlíně v areálu Rustonka. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis,“ přibližuje Claudia Viohl.
Zákazníci najdou vše pod jednou střechou
Nová pobočka E.ON v pražském Karlíně disponuje novým interiérem, je vybavena moderními technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.
Pobočka v areálu Rustonka je také dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou zákazníci naleznou vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se dodávek elektrické energie a plynu. Pomoc zde najdou ti, kteří budou chtít přejít k E.ON jako novému dodavateli, a na místě jsou k dispozici i odborníci, kteří klientům poradí s energetickými řešeními pro jejich domácnost, jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily. „Zároveň může pobočka sloužit jako místo pro setkávání, protože její prostory lze uspořádat pro různé akce, jako jsou přednášky nebo workshopy pro naše zákazníky,“ uzavírá Rudolf Uzlík.