Článek
Přeplněný autobus, obchodní centra během předvánoční horečky anebo golfový turnaj za slunečného dne, je spousta situací, po kterých pánové nevoní a na dálku na to upozorní koláči v podpaží. Ocení ho i na dovolené i v horkém počasí. A že to funguje, potvrzují ti, kteří si už tričko pořídili. Čtyři z pěti zákazníků si nejvíc pochvaluje právě technologii, která brání potu prosáknout na lícovou stranu trička. „Opravdu se nepozná, že se potím jako …,“ píše jeden. Další, který si s pocením už nevěděl rady, začal věřit na zázraky. „Tričko jsem použil při výšlapu na Říp v 35 °C. Když jsem nahoře sundal batoh, jako jediný jsem měl úplně suchá záda.“
Není to ale jen pot, tričko má zároveň protišpinivou úpravu. Stejně jako nasává tekutinu z vnitřní strany, z lícové strany po látce voda nebo třeba ranní káva jen steče. A zbytek lógru nebo omáčky prostě otřete. Přitom jde o příjemnou stoprocentní bavlnu a tričko je prodyšné.
CityZen nabízí trička s kulatým i véčkovým výstřihem (v modré, šedé, vínové nebo černé), ale i polokošile (v černé a různých odstínech šedé a modré). A už se dají pořídit i dámská trička se stejnými vlastnostmi.
Za světově unikátní technologií stojí trojice z Chrudimi: Pavel Hrstka, Martin Burkoň a odborník na textílie René Němeček. Vývoj technologie trval několik let, firma byla založena před rokem a po vítězství v posledním ročníku soutěže začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy byla první várka zcela vyprodána.