Hlavní obsah

Fenix Awards konference začátkem prosince představila příběhy nejlepších značek roku 2023

Komerční článek

V pražském Forum Karlín proběhl 6. ročník Brand & Content Marketing konference spojené s Fenix Awards. Nejlepší značky roku 2023 jako Česká spořitelna, Samsung, Seznam Brand Studio a další vítězové se představili stovkám lidí v publiku pod dramaturgickou taktovkou Kateřiny Borovanské, CEO Fenix Awards.

Foto: Aleš Král, Fenix Awards

Generální partner konference, společnost Samsung, v panelové diskusi o autentickém obsahu, technologiích a AI v roce 2025.

Článek

Konference Brand & Content Marketing spojená s Fenix Awards představila to nejlepší ze světa značek, obsahového marketingu a inovací v médiích. Na začátku prosince se ve Forum Karlín sešly stovky marketérů, brand managerů a profesionálů z médií. Na pódiu se vystřídalo 24 osobností. V dopolední části představila zakladatelka a ředitelka soutěže Fenix Awards, Kateřina Borovanská, pohled na současný trh a jeho budoucí vývoj a priority a představila vybrané vítězné práce 11. ročníku Fenix Awards.

Keynote speakerem dne byla Helen Anglim, ředitelka veškerého komerčního obsahu Condé Nast Britain, která mluvila o eventech jako je Met Gala, Vanity Fair party na Oscarech a dalších, které Condé Nast pořádá a jejich digitalní síle u produktů jako je Vogue, GQ, Wired a dalších. Andy Sitta, ředitel Seznam Brand Studia představil nejlepší případové studie a zároveň 10 nápadů, které lze hned použít – takzvaně „ze šuplíku“.

Foto: Aleš Král, Fenix Awards

Andy Sitta, CEO Seznam Brand Studia popisuje, jak tvoří značkové strategie a kampaně

Kateřina Handlová, kreativní ředitelka značky Rückl, ve své prezentaci ukázala, jak se rodí kreativní myšlenka a následně celá kolekce. Co se značkou ve své režii udělala, a kam se ubírá, co ji inspiruje a zároveň zaostřila na kolekci Heroine.

Chceme pomáhat posouvat české značky na světovou úroveň!

„Dramaturgii akce připravuji s týmem přes půl roku a jednotlivé řečníky vybírám osobně do programu tak, aby akce měla ucelený význam složený z jejich vstupů. Ze 60 % hosté na pódiu viděli vítěze Fenix Awards,“ říká Kateřina Borovanská, CEO Fenix Awards.

Během dne následovala prezentace Michala Kosaře z České Spořitelny, který mluvil o tom, jak pracují na značce největší české banky z pohledu Employer Brandingu. Jakub Folauf, značkový stratég největší tuzemské televize, TV NOVA, představil strategii, rebranding a budoucí kroky tohoto mediálního fenoménu.

Foto: Aleš Král, Fenix Awards

Kateřina Borovanská představuje Jakuba Folaufa z TV NOVA

Hosté se dočkali 3 panelových diskusí, z nichž jedna byla věnována Samsungu a diskusi s jeho tvůrci o autentickém obsahu, světě technologie, která podporuje a vyzdvihuje krásné chvíle, emoce a vzpomínky. O budoucnosti AI v zařízeních a o tom, jak mohou technologie pomoci ve vzdělávání a sdílení hezkých chvil.

Konference je největší akcí podobného druhu v České republice a její sedmý ročník proběhne 25. září v Praze.

V pražském Forum Karlín proběhl 6. ročník Brand & Content Marketing konference spojené s Fenix Awards.Video: Fenix Awards

Výběr článků

Načítám