Hlavní obsah

Erste Premier nabízí kariérní růst v bankovnictví nové éry

Komerční článek

Prémiové bankovnictví se dynamicky vyvíjí. Očekávání klientů překračují hranice pouhé správy financí. Úspěšní lidé mají nabité diáře a od své banky požadují rychlá, efektivní řešení na míru.

Foto: Česká spořitelna

Pavel Kratochvíl, Head of Erste Premier

Článek

Erste Premier chce být ve svých službách vždy o krok napřed, a proto investuje do dalšího rozvoje, nových technologií a také rozšiřuje své řady. Do týmu hledá lidi, kteří chtějí dělat bankovnictví jinak. „Prémiové bankovnictví roste. Loňský rok byl pro nás rekordní a získali jsme silnou finanční podporu akcionáře na digitální inovace i nábor nových posil. Právě teď proto hledáme další odborníky, kteří umí propojit osobní přístup s moderními technologiemi a kteří budou náročným klientům skutečnými partnery,“ vysvětluje Pavel Kratochvíl, Head of Erste Premier.

Erste Premier příležitost pro růst

Kvalitní služba stojí na lidech, kteří mají zápal a chuť se spolu s bankou dále rozvíjet. Erste Premier proto svým zaměstnancům nabízí nadstandardní podmínky – mzdové, kariérní i profesní. „Když chcete víc, musíte dát víc. Když se vám finančně daří, investujete do dalšího růstu. Chceme, aby naši bankéři měli perfektní podmínky a mohli se opřít o funkční systémy. Chceme klientům poskytovat komplexní poradenství, a proto bankéře podporujeme v jejich dalším rozvoji. Nejde nám o rychlé prodeje, ale o dlouhodobou spolupráci s bankéři i klienty,“ říká Pavel Kratochvíl.

Kontinuální vzdělávání, propracovaný mentoring a čas na klienty umožňují bankéřům být skutečnými poradci a profesně se vyvíjet. „To, že jdeme správnou cestou, nám potvrzuje i zpětná vazba od nových kolegů. Kladně hodnotí příležitost potkávat se zajímavými klienty, učit se neustále nové věci a možnost využívat špičkové digitální prostředí celé banky,“ komentuje Pavel Kratochvíl.

Foto: Česká spořitelna

Erste Premier nabízí atraktivní kariérní příležitost

Propojení technologií s osobním přístupem

Technologický boom pronikl i do oblasti bankovnictví. Erste Premier z tohoto vývoje těží a aktivně implementuje nové technologie. Příkladem jsou špičkové nástroje (iPad či Salesforce), které mají bankéři k dispozici a které jim umožňují navrhnout relevantní řešení šitá na míru.

Klienti zase mají možnost využívat online bankovnictví George, které je intuitivní, promyšlené a neustále nabízí nové funkcionality. Téměř vše se dá zařídit nebo podepsat v Georgi, bez nutnosti návštěvy pobočky. V loňském roce byla navíc spuštěna nová sekce investování, která nabízí přes 3 000 cenných papírů. V letošním roce se klienti mohou těšit na novou verzi FIT zóny. Počet lidí preferujících digitální kanály přitom narůstá.

Osobní kontakt, ať už na pobočce, nebo prostřednictvím videohovoru, však zůstává klíčový při zásadních rozhodnutích, jako jsou investice nebo hypotéky. Erste Premier proto staví svůj obchodní model na propojení digitálního a osobního poradenství. Tento unikátní obchodní model v konečném důsledku šetří čas klientů a zvyšuje jejich komfort.

Benefity (nejen) pro prémiové bankéře

Atraktivní zaměstnanecké benefity (např. 42 dní volna), autonomie, otevřená komunikace, příležitosti pro osobní i kariérní rozvoj a digitalizace. Takové jsou ve zkratce výhody práce bankéře v Erste Premier. „Chceme, aby u nás naši bankéři nejen zůstávali, ale aby se posouvali. Nabízíme jim proto stabilní zázemí, špičkové technologie, prostor pro vzdělávání a tým kolegů, kteří jsou vždy ochotní podat pomocnou ruku. Nečekáme, že člověk, který k nám přijde, hned vše umí,“ říká Pavel Kratochvíl. Ti, kteří se ztotožní s vizí banky, mají díky silné značce Erste Premier jistou budoucnost a možnost profesního posunu. Těm nejlepším otevře dveře do Champions League, kterou ve světě bankovnictví reprezentuje Erste Private banking.

Výběr článků

Načítám