Článek
Období pandemie mělo zásadní vliv na technologický rozvoj firem, větší využívání online nástrojů a přesun lidí do online světa. Podle nejnovějšího výzkumu Lloyds Bank je dnes už 95 % lidí online. Mnoha podnikatelům ale stále chybí znalosti, které by jim mohly ulehčit každodenní práci, šetřit náklady nebo je zorientovat
v digitálním světě natolik, aby věděli, jak se chovat na internetu a zabezpečit nejen firemní data.
67 % lidí by přitom rádo zapracovalo na svých digitálních dovednostech,
ale neví, jak a na koho se obrátit. Tuto otázku už dnes vyřešil Vodafone Business, který nedávno spustil svůj poradenský portál V-Hub.
Informace a tipy pro úspěch v onlinu na jednom místě
Vodafone Business již dlouho podporuje malé i střední podnikatele a edukuje
je v oblasti digitálních znalostí. Jako obchodní partner a odborník na digitální technologie proto založil poradenský portál V-Hub, na kterém se mohou zdarma vzdělávat všichni podnikatelé. Na blogu V-Hub v sekci Digitální dovednosti najdete řadu informativních článků, mezi kterými nechybí:
- Základní digitální dovednosti, jako je vytváření prezentací, tvorba webových stránek nebo online videohovory včetně tipů na konkrétní nástroje.
- Články, které vám poradí, jak zlepšit vnímání značky v online prostředí a jak zvládnout přesun obchodu na internet.
- Články o IoT a jeho využití ve firmách, například ke snižování nákladů, optimalizaci každodenních procesů i ohlídání firemního majetku.
- A mnoho dalších, které vám pomohou s digitalizací firmy nebo rozvoji dovedností zaměstnanců i vašich vlastních.
Na V-Hubu najdete také sekci Digitální bezpečnost, se kterou budete mít přehled
o tom, jak bezpečně nakládat s firemními daty, i o nejnovějších kybernetických hrozbách a ochraně proti nim. Nebo tipy pro bezproblémovou Digitální kancelář. Pro zákazníky Vodafone Business je dostupný také nový vzdělávací portál Vodafone Digiakademie s kurzy online marketingu.
V neposlední řadě je tu pro vás také online chat, na kterém se můžete s dotazy ohledně orientace v tématech V-Hubu obrátit na odborné poradce z Vodafonu.