Článek
Zombie se zhostil své role se vším všudy. Voliče se rozhodl zaujmout jak v reprezentativním obleku, tak na závodní automobilové dráze. A když přišla řeč na politický program, jakožto nepříliš výřečný kandidát za sebe nechal mluvit manželku.
„Myslíme, že si povede dobře. Někteří kandidáti zapůsobí na modré státy (demokratické), jiní na červené (republikánské), my jsme ale želízkem v ohni pro mrtvé státy,“ uvedla pro agenturu Reuters Morganová.
Boj za "Živé mrtvé"
„Můj muž se mohl naplno oddat ležení, protože už vlastně ležel, místo toho se ale rozhodl vstát a zavázat se k tomu, že bude bojovat za rovná práva pro všechny. Proto kandiduje na prezidenta,“ svěřila se kandidátova manželka.
Turné po šesti amerických městech včetně Charlotte má „poukázat na kritickou situaci komunity nemrtvých“. Zombie tedy neúnavně pracuje na tom, aby "životní" podmínky ostatních oživlých mrtvol zlepšil a zprostředkoval jim více pracovních příležitostí.
Zombieho vystoupení ale není ničím jiným, než součástí reklamní kampaně americké kabelové televize AMC. Ta chce po neshodách ohledně smlouvy s poskytovatelem satelitního vysílání společností Dish Network dostat svůj postapokalyptický televizní seriál „The Walking Dead“ (Živí mrtví) zpět na všechny televizní obrazovky. V rámci kampaně už počátkem srpna vyrazily oživlé mrtvoly i do ulic New Yorku. [celá zpráva]