Článek
„Někomu se asi podařilo dostat se do mého účtu a přístupové údaje pak sdílel se svými přáteli, kteří se pustili s vervou do jídla,“ řekl CBC Patrick O’Rourke, který o peníze přišel.
Podvodníci si mezi 12. a 18. dubnem objednali přes aplikaci více než 100 jídel. Upozornění o objednávkách chodila O’Rourkeovi do zvláštní složky v jeho e-mailové schránce, kterou kontroluje pouze zřídka. Dlouho si jich proto nevšiml.
Fastfood peníze nevrátil
Podle CBC se nejedná o ojedinělý incident, několik lidí v Montrealu již v minulosti sdílelo na sociálních sítích nebo v médiích podobnou zkušenost. Zatím není známo, jak zloděj získal k účtu přístup.
Podle O’Rourkea však nevěnuje McDonald’s zabezpečení aplikace dostatečnou pozornost. Společnost také odmítla jeho žádost o vrácení peněz. Ty mu nakonec dala až jeho banka.
Prodejce hamburgerů však tvrdí, že aplikace je zabezpečena uspokojivě. Uživatelé prý mají používat dostatečně silná hesla a v případě podezřelých transakcí ihned kontaktovat svou banku.