Článek
Nejprve se podle listu The New York Post dožadovala okamžitého navrácení peněz, v čemž jí pracovník mexické letecké společnosti Volaris nemohl vyhovět. Jen jí poradil, aby se obrátila se stížností na zprostředkovatelskou agenturu, u níž si letenku rezervovala.
„Když nechceš, tak mi ty peníze nedávej. Je mi to jedno. Ale vyjde tě to draho,“ volala rozzuřená zákaznice na odbavujícího zaměstnance, když stál na zavazadlové váze.
Una mujer enfureció en el AICM tras enterarse de que el boleto de @viajaVolaris que compró en una agencia de viajes, no se encontraba registrado en el sistema. Fue bautizada como #LadyAeropuerto pic.twitter.com/lj9h77aJvx
— Miguel Hernández (@MiguelElBlacky) July 5, 2023
Nato začala ničit počítačové vybavení přepážek. Vytrhávala kabely ze zásuvek a rozbíjela monitory tím, že s nimi vší silou praštila o podlahu. Častovala přitom pracovníky aerolinky nevybíravými slovy. „Za to mi zaplatíš,“ křičela na jednoho z nich.
Vše se odehrávalo před zraky nejen zaměstnanců letecké společnosti, ale i cestujících, kteří se ani nesnažili běsnící dámu v jejím počínání zastavit. Někteří vše natáčeli na mobilní telefony.
#LadyAeropuerto‼ MUJER PIERDE EL VUELO Y EL CONTROL EN EL #AICM 🤯✈🚨
— Qué Poca Madre 🇲🇽 (@QuePocaMadre_Mx) July 5, 2023
Luego de perder su vuelo, María Guadalupe de 56 años, exigió reembolso a @viajaVolaris, como se lo negaron arremetió contra empleados del @AICM_mx y contra el equipo de cómputo. La mujer fue detenida. pic.twitter.com/AfOaBcUqsH
Ženu nakonec odvedla ostraha letiště, která ji předala policii, zatímco přepravce na ni podal trestní oznámení kvůli poškozování majetku a výtržnictví. Zničila celkem čtyři monitory a čtyři skenery QR kódů.
Letecká společnost později upřesnila, že zákaznice zřejmě nedokončila řádně svou rezervaci. Prý se pokoušela zaplatit několika kreditními kartami, ale neúspěšně, na což zareagoval systém pro prevenci podvodů a transakci neuskutečnil.