Článek
Byla to kombinace výrazné vizáže, zlatých prstenů na rukou, náušnic a nepřehlédnutelné gestikulace, která pomohla milionům televizních diváků zapsat si tvář Horsta Fuchse jednou provždy do hlavy. Na nejrůznějších prodejních kanálech v rámci teleshoppingu nutil lidem podivné čističe koberců, zbytečné kuchyňské pomůcky nebo přípravek na ochranu karoserií aut.
Zlatá léta prožil v době před masovým rozšířením internetu, kdy byla možná náplň pozdních večerů poněkud omezenější a lidé byli schopni právě u podobných kanálů trávit i hodiny v kuse. Po nástupu internetu poklesla sledovanost a s tím i zákaznický potenciál pořadů Horsta Fuchse a jemu podobných.
Osobní život si střežil
Horst Fuchs si neotřelé scénáře svých reklam vymýšlel často sám. A tak jsme se mohli dočkat třeba smažení vajíček na kapotě automobilu, či dokonce jejího zapálení po použití jeho „kouzelného“ ochranného přípravku. Právě ono zapálení kapoty považoval Horst Fuchs za jeden z nejgeniálnějších momentů svých reklam vůbec, protože o tom prý ve studiu skoro nikdo nevěděl předem.
Fuchs neměl média v oblibě a jen zřídkavě dával interview. A tak nyní, po jeho smrti, není příliš z čeho čerpat informace o jeho životě, zejména tom osobním.
Zlaté prsteny nosil „odjakživa“
Štěstí měla však před mnoha lety TV Nova, kdy Horst Fuchs svolil k rozhovoru a popsal, že zlaté prsteny byly součástí jeho života snad vždy, pouze diamantovou náušnici si pořídil v průběhu kariéry větší, když starou menší ztratil v moři. Dbal i na to, aby mu hodinky ladily se zbytkem outfitu. Navzdory tomu, nebo spíš naopak právě kvůli tomu, jeho vizáž evokovala movité turisty 80. let minulého století. A stala se jeho prodejní značkou.
Televizní reklamy z něj udělaly hvězdu nejen v domovském Německu, ale také právě v zemích bývalého východního bloku. Jeho reklamy se ale vysílaly třeba i v Indii.