Článek
Holčička v bílé noční košili totiž vůbec nebyla v nesnázích, jednalo se o propracovaný vtípek humoristů vystupujících pod hlavičkou Canal BOOM.
Malá dívenka měla na obličeji hororový make-up a vypadala jako ďáblem posedlé stvoření. Není překvapení, že když se pak na dobrotivé kolemjdoucí podívala a zaječela na ně, vzali nohy na ramena a s křikem utíkali.
Na podobném principu fungoval lednový vtípek s hororovým dítětem, který sloužil k propagaci filmu Zrození ďábla. Chodci v ulicích New Yorku tam nahlíželi do opuštěného kočárku, z něhož se ozýval pláč. Místo živého kojence na ně ale vybaflo ďábelsky působící robotické dítě. [celá zpráva]
Už téměř legendární je pak upoutávka na předělávku hororového snímku Carrie s dívkou, která dokázala v kavárně pomocí telekineze hýbat s předměty i lidmi. Zákazníci samozřejmě nic netušili a jen nevěřícně zírali. [celá zpráva]