Hlavní obsah

Zákazníkův krutý žert vyšel sotva přežívající restauraci draho

Novinky, nčs

Restaurace, které v současné době po celém světě bojují s poklesem tržeb kvůli pandemii koronaviru, zcela jistě vítají každou objednávku, kterou mohou doručit k zákazníkům domů. Najdou se však i tací, kteří z dlouhé chvíle vymyslí těžko pochopitelný žert.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Neznámý muž si objednal v restauraci v australském Melbourne pořádnou porci jídla. V objednávce bylo celkem 21 porcí kuřecího, hovězího, vepřového a jehněčího masa se zeleninou a rýží. Celková hodnota objednávky činila 170 australských dolarů (2800 korun). Informoval o tom server News.com.au.

Když však kurýr dorazil na adresu, kterou zákazník v objednávce uvedl, nikdo hladový tam nebyl. „Zdá se, že adresa, kterou jste uvedl, není správná,“ psala restaurace zákazníkovi.

Místo správné adresy se ale podnik dočkal těžko pochopitelné odpovědi. „Já vím, k***éni,“ napsal muž. Tou dobou už v restauraci věděli, která bije, přesto si zachovali v konverzaci úroveň.

„Děkujeme za to, že jste svým nelidským vtipem zklamal restauraci, která nyní bojuje o přežití. Žehnáme vám,“ zůstal nad věcí podnik. Muž byl však i nadále vulgární a restauraci vzkázal, že její jídlo nepotřebuje.

Restaurace následně konverzaci sdílela na internetu, kde se dočkala podpory od ostatních. Zbytečně vyhozené jídlo však už zaplacené nikdy nedostane.

Výběr článků

Načítám