Hlavní obsah

VUT láká nové studenty videem parodujícím Vlka z Wall Street

Brno

Vysoké učení technické v Brně spustilo novou náborovou kampaň s názvem Vlk z VUT - Wolf of BUT. „Už víte, kde se stát úspěšným absolventem, který má zaručenou perFEKTní budoucnost? Nevíte? Tak sledujte náš klip!,“ snaží se oslovit vysoká škola středoškoláky netradičním způsobem.

VUT láká nové studenty promo videem parodujícím Vlka z Wall StreetVideo: VUT

Článek

Spot vznikal půl roku. Paroduje film Vlk z Wall street a je dalším klipem, který se na internetu objevil po předchozí úspěšné náborové kampani Miluji tě, mé VUT. Ta na internetu dosáhla téměř 700 000 zhlédnutí.

Náborový spot Miluji tě, mé VUTVideo: VUT

Studenty na novém oficiálním promo videu láká Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií (FEKT).

„Je mi 23, ale už jsem odmítl nabídky Microsoftu, Googlu i Apple,“ sděluje ve videu herec Jiří Svoboda, který ztvárňuje studenta techniky Vlčka. „Není náhoda, že studuju na škole, která se hodí k tomu, jakej jsem, na VUT. Přidej se k mojí smečce a studuj IT multimediálně.“

Trailer k filmu Vlk z Wall street

Spot Vlk z VUT je další v řadě náborových kampaní, kterými se snaží některé univerzity zaujmout a nalákat více uchazečů.

Související témata:

Výběr článků

Načítám