Hlavní obsah

Vtipná reklama nabádá k plození dětí

Když na jaře minulého roku cestovní agentura Spies Travel rozjela v Dánsku kampaň, která měla nahnat občany tohoto království do postele a přinutit je plodit děti, psalo se o tom po celém světě. Heslo „Udělejte to pro Dánsko!“ teď ale nahradilo nové. Původní prý totiž v lidech málo vzbuzovalo pocit viny.

Originální kampaň na podporu porodnostiVideo: Spies Rejser

Článek

Jen minimum Dánů má natolik vlastenecké cítění, že se rozhodne zplodit dítě pro svou zemi. Ale autoři kampaně ze Spies Travel teď přišli se zákeřným „Udělejte to pro svou mámu!“. Provinilé pocity prý na Dány působí.

„Dánský sociální systém je pod velkým tlakem. Stále se nerodí dost dětí, přestože se to trochu zlepšilo. A toho se všichni obáváme. Ale ti, kdo trpí nejvíce, jsou zřejmě naše matky, které nikdy nezažijí, jaké to je mít vnouče,“ vysvětluje nová reklamní kampaň.

BEZ KOMENTÁŘE: Kontroverzní reklama vyzývá Dány k tomu, aby počali své dítě na dovolené

Agentura Spies Travel také vybízí starší Dány, aby své děti podpořili v plození dětí. A v záběru seniorka sundává podprsenku své snaše před zraky vlastního syna. „To by mohlo být trochu podivné,“ dodává hlas a vysvětluje, že lépe než se cpát do postele svých dětí je zaplatit jim dovolenou. „A devět měsíců po návratu máte doma vnouče,“ tvrdí reklama.

Podle průzkumu z minulého roku mají Dánové na dovolené v exotických zemích o padesát procent více sexu.

Kampaň je samozřejmě především reklamou na cestovku, která prodává zájezdy do zahraničí.

Výběr článků

Načítám