Článek
„Moje vnučka musela odehnat dvě myši. Šla jsem si stěžovat k pokladnám, kde mi řekli, že o problému se ví a deratizátor s tím může něco dělat až za dva týdny. Když jsem se vrátila, tak ta havěť k mému znechucení jedla její občerstvení,“ uvedla ve stížnosti na facebookových stránkách kina Sue Donnelyová.
Spustila tím lavinu komentářů, ve kterých si stěžovali další zákazníci. Podle některých vyjádření se nejedná o záležitost pouze tohoto víkendu. „Naposledy jsem tam byl v roce 2009 a s partnerkou jsme viděli myš pod sedadlem před námi,“ napsal Shane Arnold.
Kino v souvislosti se stížnostmi vydalo prohlášení, ve kterém uvedlo, že se problémem zabývá a podniká opatření, která povedou k jeho vyřešení. Radní perthského obvodu City of Canning uvedl, že stížnost na myši v kině obdrželi už před půl rokem, ale o tom, že by myš požírala občerstvení, slyší poprvé.
Zákazníci ale i přes tuto snahu reagují negativně a množí se ohlasy, že kino už nikdy nenavštíví. „Vrátili mi peníze a nabídli lístky zdarma, ale já jsem to odmítla. Jsem tím zhnusená a už tam nikdy nepůjdu,“ dodala Donnelyová.