Hlavní obsah

Upřímná reklama na Českou poštu sklízí úspěchy na sítích. Pobavila i státní moloch

1:31
1:31

Poslechněte si tento článek

Antireklama na Českou poštu, která obsahuje snad veškeré prohřešky, které si lidé s jejími službami vybaví, sklízí úspěchy na sociálních sítích. Ačkoliv pro instituci nevyznívá ve zrovna lichotivém světle, státní podnik zaměstnávající kolem dvaceti tisíc lidí vzal celou záležitost s humorem.

Foto: Novinky

Ilustrační foto

Článek

Pozdní doručení, údajné nezastižení adresáta, který fakticky nedostane šanci k převzetí zásilky, i martyrium návštěvy poboček. To všechno a mnohé další se Vladimír Špička spolu s herci Klárou Suchou, Nikolou Orozovičem a Eliášem Jeřábkem rozhodl zakomponovat do fiktivní, leč „upřímné reklamy na Českou poštu“.

Jelikož s jejími službami chtě nechtě přicházíme do styku všichni, vyslovil autor naději, že by jeho spot „mohl sjednotit národ“.

Pokud si tedy myslíte, že to nejkrásnější na balíku je čekání na něj, je reklama i o vás. Ostatně, jak tvůrci zdůraznili - kdo nečeká, není Čech.

Ačkoliv Špička vyslovil obavu, že by jej snad mohl přepravce za antireklamu zažalovat, opak je pravda. Česká pošta nejenže neváhala reklamu sdílet na sociálních sítích, navíc ji v odlehčeném tónu glosovala s dovětkem: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“

Čekací doba na mražené krokety je 43 let, přesto jsou ztrátové

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám