Článek
Pozdní doručení, údajné nezastižení adresáta, který fakticky nedostane šanci k převzetí zásilky, i martyrium návštěvy poboček. To všechno a mnohé další se Vladimír Špička spolu s herci Klárou Suchou, Nikolou Orozovičem a Eliášem Jeřábkem rozhodl zakomponovat do fiktivní, leč „upřímné reklamy na Českou poštu“.
Jelikož s jejími službami chtě nechtě přicházíme do styku všichni, vyslovil autor naději, že by jeho spot „mohl sjednotit národ“.
Posted by V L A D I M I R | Režisér on Wednesday, January 15, 2025
Pokud si tedy myslíte, že to nejkrásnější na balíku je čekání na něj, je reklama i o vás. Ostatně, jak tvůrci zdůraznili - kdo nečeká, není Čech.
Ačkoliv Špička vyslovil obavu, že by jej snad mohl přepravce za antireklamu zažalovat, opak je pravda. Česká pošta nejenže neváhala reklamu sdílet na sociálních sítích, navíc ji v odlehčeném tónu glosovala s dovětkem: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“