Článek
O výtěžek z prodeje nového kalendáře se přihlásilo více než 450 charitativních organizací. Vítěznou TVN pak vybraly přímo krásky, které se účastní focení. TVN je jednou z největších polských charit, od roku 2001 vybrala na příspěvcích přes jednu miliardu korun a pomáhá například při nákupu nemocničního vybavení.
Aerolinky budou kalendář prodávat na palubách letadel, na svých webových stránkách a také přímo přes polskou charitu. Cena je stanovena na 10 euro (asi 250 korun).
„Jsme potěšeni a poctěni tím, že můžeme být partnerem aerolinek Ryanair. Momentálně shromažďujeme prostředky k nákupu vybavení pro děti, které trpí cystickou fibrózou. Veškeré výtěžky s kalendáře půjdou ve prospěch tohoto projektu,“ uvedla Anna Maruszeczková, zástupkyně ředitele nadace.
Kalendář se každoročně stává předmětem kontroverzí, kriticky se k němu totiž vyjadřují různé organizace. Většinou jim vadí zobrazování žen v příliš odvážných pozicích. Ředitel aerolinek Michael O´Leary si z toho nic nedělá a většinou dané organizaci nebo jedinci zašle výtisk zdarma. [celá zpráva]