Článek
Celá transakce se odehrála už během února v restauraci Denny’s v Memphisu. Zákaznice, kterou Shikira obsluhovala, zaplatila a s úsměvem odešla. Jelikož platila kartou, neměla servírka tušení, jaké jí žena nechala dýško.
Na konci směny si Edwardsovou zavolal manažer a sdělil jí, že žena jí zanechala 4451 dolarů a 61 centů (zhruba 105 tisíc korun). Dřív než stačila Edwarsová projevit své nadšení, další větou ji manažer zchladil. „Dokud nedohledáme, kdo vám peníze věnoval a zda nešlo o omyl či třeba o praní špinavých peněz, peníze si necháme u sebe,“ sdělil jí manažer.
Edwardsové nezbylo než to přijmout, po několika týdnech jí však došla trpělivost. Pojala podezření, že si chce majitel peníze nechat pro sebe, a proto jej hodlala žalovat. Restaurace ihned přispěchala s vysvětlením. „Rádi bychom ubezpečili, že dýška ani výplaty nezadržujeme žádnému z našich zaměstnanců. I tak máme však povinnost ujistit se, že naši zákazníci za jídlo zaplatili adekvátní částku. V tomto případě jsme povinni přesvědčit se, že zákazník opravdu zamýšlel tak velké dýško dát,“ uvedla restaurace.
Minulý týden se zákaznici podařilo dohledat. Restaurace zjistila, že starší dáma si neuměla poradit s platebním terminálem a obrovské dýško dala omylem. Původně chtěla dát servírce pouhé čtyři dolary. Edwardsová, která už v restauraci nepracuje, se nakonec s výsledkem smířila. „Chápeme, že to pro ni muselo být zklamání,“ uvedla restaurace.