Hlavní obsah

Scény chystané bondovky se možná budou muset přetočit kvůli zastaralé reklamě

V pořadí již třetí odklad premiéry nové bondovky Není čas zemřít přidělal pořádné vrásky šéfům studia. Mimo jiné totiž řeší, že budou muset přetočit ty scény filmu, které obsahují product placement. Firmy totiž zaplatily velké peníze za to, aby James Bond používal jejich nejnovější výrobky. Jenže ty už jsou téměř dva roky staré.

Foto: Profimedia.cz

Daniel Craig ve filmu Není čas umřít

Článek

Detaily smluv, které studio s firmami uzavřelo, jsou pochopitelně tajné. Jde však o horentní sumy a ví se, že ve filmu si měly zahrát produkty firmu Nokia, obligátní hodinky Omega. Draze zaplatila za účast na filmu i obuvní firma Adidas či výrobce šampaňského Bollinger.

A zatímco dobré šampaňské zůstane dobrým šampaňským, zejména v případě elektroniky jde firmám o to, aby James Bond představil ten nejnovější exkluzivní model. Poslední posunutí premiéry filmu na říjen roku 2021 znamená, že hrdinný agent 007 bude mít u sebe modely téměř dva roky staré.

To je v elektronice opravdu dlouhá doba a firmy rozhodně nechtějí, aby James Bond nosil věci, které lze najít ve slevě nebo se už neprodávají. „Znamená to, že některé scény budou muset být velmi šikovně sestříhané a některé se budou muset předělat tak, aby byly aktuální,“ uvedl pro britský bulvární deník The Sun zdroj ze studia.

Bond, Ghostbusters, Morbius a další, vše se opět odsouvá

Film

Snímek, ve které se v roli Jamese Bonda naposledy představí Daniel Craig, měl být nejprve uveden v dubnu loňského roku. Následně byl přesunut na loňský listopad, poté na letošní duben a před několika dny došlo k dalšímu odkladu.

Rozpočet filmu Není čas zemřít (No Time to Die) se vyšplhal na 200 milionů dolarů (4,3 miliardy korun) a tvůrci si od něj slibovali podobné tržby jako měl o tři roky starší Skyfall, který vydělal přes miliardu dolarů (přes 24 miliard korun).

Výběr článků

Načítám