Článek
Detaily smluv, které studio s firmami uzavřelo, jsou pochopitelně tajné. Jde však o horentní sumy a ví se, že ve filmu si měly zahrát produkty firmu Nokia, obligátní hodinky Omega. Draze zaplatila za účast na filmu i obuvní firma Adidas či výrobce šampaňského Bollinger.
A zatímco dobré šampaňské zůstane dobrým šampaňským, zejména v případě elektroniky jde firmám o to, aby James Bond představil ten nejnovější exkluzivní model. Poslední posunutí premiéry filmu na říjen roku 2021 znamená, že hrdinný agent 007 bude mít u sebe modely téměř dva roky staré.
To je v elektronice opravdu dlouhá doba a firmy rozhodně nechtějí, aby James Bond nosil věci, které lze najít ve slevě nebo se už neprodávají. „Znamená to, že některé scény budou muset být velmi šikovně sestříhané a některé se budou muset předělat tak, aby byly aktuální,“ uvedl pro britský bulvární deník The Sun zdroj ze studia.
Bond, Ghostbusters, Morbius a další, vše se opět odsouvá
Snímek, ve které se v roli Jamese Bonda naposledy představí Daniel Craig, měl být nejprve uveden v dubnu loňského roku. Následně byl přesunut na loňský listopad, poté na letošní duben a před několika dny došlo k dalšímu odkladu.
Rozpočet filmu Není čas zemřít (No Time to Die) se vyšplhal na 200 milionů dolarů (4,3 miliardy korun) a tvůrci si od něj slibovali podobné tržby jako měl o tři roky starší Skyfall, který vydělal přes miliardu dolarů (přes 24 miliard korun).