Článek
"Napadlo nás to po vyhodnocení průzkumu vlivu reklamy na mladé lidi. Oni prakticky nečtou a v televizi reklamní bloky přepínají. Pohledu do očí se ale vyhnout nemohou a s tím uvidí i naše sdělení," říká za Cunning Stunts manažerka Nikki Hortonová. Vysvětluje tak zároveň, proč nejčastěji najímanými brigádníky jsou právě univerzitní studenti ve věku 18-21 let.
Výborná brigáda
Pracovníci reklamní agentury namalují zpravidla sdělení těsně nad obočí smývatelnými barvami. O práci je veliký zájem, je totiž poměrně dobře placená. Odvážlivec s pomalovaným čelem si může za 1 hodinu vydělat zhruba 6,58 libry (asi 330 Kč). Pracovní doba přitom nepřevyšuje 180 minut.
"Je to výhodné nejen pro mladé lidi, ale i pro nás. Přinesli jsme na trh zcela nové, ještě nevyužité reklamní médium," říká Hortonová. Prvními klienty Cunning Stunts využívajícími netradičních ploch se staly časopis pro muže FHM a televizní stanice CNX. Pomalovaná čela jsou zatím k vidění především na univerzitách v Manchesteru, kde hodlají zmínění zákazníci prorazit .