Hlavní obsah

Reklamní agentura pronajímá lidská čela

DPA, Lenka Hloušková
LONDÝN

Zapomeňte na drahé billboardy, televizní šoty či rozhlasové upoutávky - nejlepším místem pro umístění vaší reklamy je přeci lidské čelo. S nejnovějším hitem PR agentur přišla londýnská společnost Cunning Stunts. Pronájem "plochy" vyjde zájemce přitom jen na částku pohybujících se od 6 do 7 liber (asi 300-350 Kč).

Foto: Jan Tykvart

Betlémské světlo pochází z věčného ohně z Betléma, odkud je vysíláno do celé řady evropských měst a obcí jako symbol klidu a pokojného vánočního času.

Článek

"Napadlo nás to po vyhodnocení průzkumu vlivu reklamy na mladé lidi. Oni prakticky nečtou a v televizi reklamní bloky přepínají. Pohledu do očí se ale vyhnout nemohou a s tím uvidí i naše sdělení," říká za Cunning Stunts manažerka Nikki Hortonová. Vysvětluje tak zároveň, proč nejčastěji najímanými brigádníky jsou právě univerzitní studenti ve věku 18-21 let.

Výborná brigáda

Pracovníci reklamní agentury namalují zpravidla sdělení těsně nad obočí smývatelnými barvami. O práci je veliký zájem, je totiž poměrně dobře placená. Odvážlivec s pomalovaným čelem si může za 1 hodinu vydělat zhruba 6,58 libry (asi 330 Kč). Pracovní doba přitom nepřevyšuje 180 minut.

"Je to výhodné nejen pro mladé lidi, ale i pro nás. Přinesli jsme na trh zcela nové, ještě nevyužité reklamní médium," říká Hortonová. Prvními klienty Cunning Stunts využívajícími netradičních ploch se staly časopis pro muže FHM a televizní stanice CNX. Pomalovaná čela jsou zatím k vidění především na univerzitách v Manchesteru, kde hodlají zmínění zákazníci prorazit .

Související témata:

Výběr článků

Načítám