Článek
Výrobce chipsů Doritos bude letos při finále amerického fotbalu vysílat reklamu, která vzešla ze soutěže, do níž lidé zaslali více než 5000 spotů. Bedford se dostal mezi 10 nejlepších a drží mezi nimi primát v nákladech na výrobu reklamy – za svůj výtvor totiž utratil pouhých deset liber, tedy asi 370 korun.
„Opravdu jsem nečekal, že bych se mohl dostat takhle daleko,“ citoval režiséra The Daily Telegraph.
V hlavní roli rybáře vystupuje v reklamě sám Bedford. Při chytání ryb pojídá chipsy Doritos, když v tom vyskočí z vody za komického hudebního doprovodu ryba a popadne balíček s brambůrky. Bedford a ryba na sebe poté chvíli křičí, načež obyvatel vodní říše odskáče zpět do vody.
Jednoduchá reklama sklidila úspěch a Britovi už teď vynesla odměnu v přepočtu 900 tisíc korun. K tomu navíc dostal pozvání na zápas a stráví pár dní v USA. Hlasování končí 28. ledna, výsledek se ale dozví až během samotného zápasu, který se koná v první únorový den.