Hlavní obsah

Reklama za pár korun může autorovi vynést milióny

Novinky, vps

Britský režisér James Bedford bude při sledování letošního Super Bowlu jedním z nejnervóznějších lidí. Ve hře má totiž milióny, a to aniž by si na zápas samotný vůbec vsadil. Čeká totiž, zda se v reklamním bloku objeví jeho spot na chipsy Doritos, s nímž se přihlásil do soutěže. Pokud se tak stane, získá odměnu jednoho miliónu dolarů (asi 25 miliónů korun).

BEZ KOMENTÁŘE: Reklama na Doritos v podání Jamese Bedforda

Článek

Výrobce chipsů Doritos bude letos při finále amerického fotbalu vysílat reklamu, která vzešla ze soutěže, do níž lidé zaslali více než 5000 spotů. Bedford se dostal mezi 10 nejlepších a drží mezi nimi primát v nákladech na výrobu reklamy – za svůj výtvor totiž utratil pouhých deset liber, tedy asi 370 korun.

„Opravdu jsem nečekal, že bych se mohl dostat takhle daleko,“ citoval režiséra The Daily Telegraph.

V hlavní roli rybáře vystupuje v reklamě sám Bedford. Při chytání ryb pojídá chipsy Doritos, když v tom vyskočí z vody za komického hudebního doprovodu ryba a popadne balíček s brambůrky. Bedford a ryba na sebe poté chvíli křičí, načež obyvatel vodní říše odskáče zpět do vody.

Jednoduchá reklama sklidila úspěch a Britovi už teď vynesla odměnu v přepočtu 900 tisíc korun. K tomu navíc dostal pozvání na zápas a stráví pár dní v USA. Hlasování končí 28. ledna, výsledek se ale dozví až během samotného zápasu, který se koná v první únorový den.

Související témata:

Výběr článků

Načítám