Článek
Po chvíli se jeptiška otočí a kamera zabírá matku představenou, jak sedí v sakristii a spokojeně si vychutnává sáček s lupínky propagované značky.
Půlminutový klip končí sloganem „Il divino quotidiano“, volně přeloženo „Božské pro každý den“, zatímco na pozadí je slyšet melodii Ave Maria od Franze Schuberta, napsal list Corriere della Sera.
Rozhořčení v Itálii, kde se ke katolické víře hlásí více než 80 procent obyvatelstva, bylo značné. Spot se dostal i na pořad kontrolní komise reklamního průmyslu. Ta vydala doporučení, aby byl sporný klip stažen s tím, že porušuje předpisy oboru, podle nichž reklama nesmí pobuřovat, přehlížet či znevažovat náboženské přesvědčení lidí.
Klip skončil i v hledáčku Italské asociace rozhlasových a televizních diváků (Aiart), která vyzvala k jeho okamžitému pozastavení. Podle asociace reklama uráží náboženské cítění milionů praktikujících katolíků. „Je rouhačská, pobuřující, protože trivializuje rozdíl mezi bramborovým lupínkem a posvěcenou hostií.“
Tvůrce klipu se ale brání s tím, že „reklama není informace, ale jazyk“. „Pokud jsou cílem mladí lidé, musíte použít způsob vyjadřování, který je jim podobný. Jsou neuctiví, cyničtí a zábavní,“ uvedla reklamní agentura.