Hlavní obsah

Reklama brazilské pohřební služby nelže, ale...

RIO DE JANEIRO

Vlna kritiky se snesla na hlavu pohřební služby v brazilském Rio de Janeiru za reklamu, která se rozhodně nedá označit za lživou. Společnost Sinaf Funeral v ní uvádí: "Žádný z našich klientů se nikdy nevrátil, aby si stěžoval".

Foto: PČR Jeseník
Článek

Jak píše zpravodajský server Ananova, to však není jediná kontroverzní reklama, kterou společnost, jež mimo jiné nabízí i různé druhy pojištění, pustila do brazilských sdělovacích prostředků.

V další upoutávce na své služby mimo jiné tvrdí: "S naším životním pojištěním budete tak šťastní, že budete děkovat Bohu. Osobně".

Ředitel společnosti Pedro Bulcao se ale kritikou nechce nechat ovlivnit. "Je těžké pracovat v oboru, kde tak často přicházíte do styku se smrtí. Trocha humoru jenom pomůže prolomit ledy a všechno je hned snazší," vysvětluje.

Také proto se jeho firma rozhodla sponzorovat rozhlasovou sportovní show, v jejímž rámci je na konci každého fotbalového zápasu vyhlášen nejhorší hráč, který obdrží titul "mrtvola na hřišti". Možná Bulcao doufá, že ho fanoušci vezmou za slovo a jemu přibude do pohřební služby další klient, který se nikdy nevrátí, aby si stěžoval...

Související témata:

Výběr článků

Načítám