Článek
Překvapení teenagerek bylo o to větší, že víčko balení bylo opatřeno etiketou s nápisem „Připraveno z čerstvých ingrediencí a s láskou“. „Nejprve jsme nechápaly, co to je. Byl to šok,“ řekla jedna ze zdrcených zákaznic serveru 20minutes.ch.
„Týden jsem pak měla problém s jídlem. Když matka doma vařila, dívala jsem se jí přes rameno, přestože jsem věděla, že žádné riziko nehrozí. Musela jsem ale všechno prověřit,“ dodala druhá.
Dívky salát v prodejně reklamovaly, přičemž její pracovníci zpočátku nebyli schopni vysvětlit, jak se hlodavec do balení dostal. Manažer prodejny se ale omluvil a navrhl zákaznicím prohlídku provozu, kde se saláty připravují.
„Zcela výjimečný případ“
„To mně nezajímá. Je šokující, že se něco takového může stát,“ uvedl otec jedné z dívek a netajil se obavami o zdraví své dcery. Obě teenagerky se raději nechaly vyšetřit v nemocnici, musely ale dva týdny čekat na výsledky testů. Obavy z nákazy se naštěstí nepotvrdily.
Obchodní řetězec vyjádřil nad nechutným incidentem politování a s omluvou poskytl rodinám obou zákaznic poukázky na nákup zboží v hodnotě tisíc švýcarských franků (26 tisíc Kč). „Vše jsme prověřili. Získané poznatky ukazují, že kontrola kvality u dodavatele funguje a že šlo o nešťastný a zcela výjimečný případ,“ uvedl řetězec v prohlášení.
Dívkám ještě znova nabídl prohlídku příslušné výrobní linky, to ale dívky s díky odmítly.