Článek
Alexander je podle vedoucí jedné z místních poboček řetězce Domino’s zákazníkem podniku od roku 2009.
„Objednává si každý den, nebo obden. Vždycky nám to vyskočí na obrazovce, protože to dělá online. Takže když se to tam objeví, jen si řekneme: ‚Aha, Kirkova objednávka‘“, citovala TV stanice KOIN vedoucí pobočky Sarah Fullerovou.
Jenže minulý týden to bylo odlišné. Uplynulo několik dní bez objednávky od 48letého Američana, což byl pro zaměstnance pobočky nezvyk, jelikož za ta léta se pro ně stalo doručování do jeho domu rutinou.
Fullerová se proto podívala do databáze a zjistila, že je to už 11 dní. Nezdálo se jí to, a tak v neděli řekla jednomu z řidičů, aby se po cestě stavil u jeho domu a podíval se, zda je všechno v pořádku.
Na poslední chvíli
Když řidič Tracey Hamblen dorazil kolem půlnoci na místo, hned věděl, že je něco špatně. Světla svítila a televize byla zapnutá, jenže Alexander nereagoval na zvonění a ani nezvedal telefon. Hamblen proto zavolal na nouzovou linku.
Na místo dorazili policisté, kteří vypověděli, že slyšeli, jak zevnitř někdo volá o pomoc. V domě našli Alexandera, jenž měl zdravotní problémy „vyžadující okamžitou lékařskou pomoc“. Byl proto převezen do místní nemocnice, kde se teď zotavuje.
Lékaři nezveřejnili, co přesně Američanovi bylo, jen uvedli, že se jednalo o vážný problém a nebýt včasného zásahu, nejspíš by zemřel.