Článek
Tvůrci kontroverzního šotu pro výstrahu „zaparkovali“ handicapovaného muže v posteli manželky řidiče, který zaparkoval své auto na místě určeném pro handicapované. Oba muži – handicapovaný milenec a podvedený manžel s kyticí v ruce (a nejspíše s černým svědomím za špatné parkování) – se pak míjejí ve dveřích. Z vozíčku zazní replika: „A co kdybych já zabral tvé místo?“
„Vážně nemáte lepší nápad?“ zněl jeden z komentářů, mezi nimiž kritika převážila nad pozitivními ohlasy. „Jako člověk z branže bych si přál poznat proces projektování a realizace tohoto spotu!“ zněl hlas možná závisti, možná obdivu, možná ironie.
V reklamě udělali z cvičících žen krávy, teď se mlékárenská firma omlouvá
Jiní se ale bez obalu ptají, zda větší hloupost spáchal tvůrce klipu, anebo úředník, který jej schválil. „A to jsem bývala hrdá, že jsem obyvatelkou Gdyně,“ povzdychla si další zklamaná uživatelka.
„Je to odvážné, ale nerozvážné,“ poznamenal o klipu list Gazeta Wyborcza a připomněl další přešlapy místní radnice: nejprve slíbila přispět na elektrokola, ale když dorazila hromada žádostí, ukázalo se, že peníze stačí jen pro 40 z několika stovek žadatelů. Další „přelomové“ rozhodnutí představovalo oznámení, že město začíná hledat sponzora pro stavu sportovní haly – které ovšem zaznělo po 14 letech ujišťování, že žádný sponzor není zapotřebí.